Monday 8 April 2013

What This? :C

Hai Assalamualaikum. Such as bored life rn. Heeeeeeeee :') Hidup penuh dengan kesedihan especially. There is a lot of problem that i had. I need someone to hear my story. em now aku rasa macam hidup aku keseorangan. Aku asyik menyendiri sengsorang, selalu cari masalah, and kuat naik angin. Seriously aku rindu dua orang kawan aku ni. Aku selalu cerita apa jadi dekat aku and my life forsure. Hm, now semua macam dah abaikan aku. Since aku dah berubah. Ye kan korang? Aku berubah? Aku makin teruk, aku makin jahat, makin naik angin and semuanya aku. dah tkde siapa sayang aku. Semua pakat menjatuhkan aku lagi adalah. Aku rindu family aku yang dulu. Idkw aku rasa aku maybe dah tak dapat rasa kasih sayang parents aku yang hm SubhanaAllah. Ibu sibuk la dengan hal dia. yang ayah pula dah bekerja dekat nun jauh disana.......... *Singapura*. Sometimes balik Ipoh. Ada pernah sekali tu aku tengok ayah aku tengah tengok tv dalam bilik and tiba-tiba je aku nangis. aku sedih, ayah mcm bekerja keras je demi family, and selalu je sabar dengan perangai anak-2 dia. Ibu pun macam tu. As a anak pertama, aku malu jadi KAKAK. Aku malu nak cakap dekat IbuAyah "Kakak Sayang Ibu" and "Kakak Sayang Ayah". Selalu cemburu tengok family lain yang hm bahagia di samping orang tersyanag. Aku rindu kawan-kawan aku yg selalu bagi semangat dekat aku. Tiap-tiap hari aku nangis fikir benda ni. Dalam hati aku *Diorang dah tak sayang aku, so for what aku nak over gila bagai* Aku rasa macam dah tak ada life. Yelaaaaaaaahhhh aku tahu aku nii semak je bagi diorang kan. Hm, tak tahulah sampai bila nak jadi macam ni. Just wanna apologize for everyone yang aku pernah sakitkan hati. Aku nak ubah hidup aku ni. Aku perlukan sokongan ibu ayah, kawan-kawan and semuanya. hm tapi aku tak tahu nak mula dari mana. Please anyone help me :'( Tolong aku keluar daripada hidup aku yang serupa GAMPANG ni :'C Mohoooooooooon . Kbye.

No comments:

Post a Comment